tirsdag den 25. marts 2014

Total yndlingsrestaurant..... Wagamama!!!!!!!!!!

Jeg har en restaurant i København som jeg (eller vi) bliver ved med at vende tilbage til, nemlig Wagamama som ligger i Tivoli. Vi tager altid på Wagamama hvis vi er i tivoli, og gerne også hvis vi bare har et ærende i København som fx i fredags, da vi skulle til kønsscanning.
Det er nemlig så fedt at de har indgang både indefra Tivoli og udefra. :)

Det er Japansk mad og simpelthen SÅ lækkert. Virkelig gode smage, og utrolig frisk. Alt bliver lavet direkte og derfor kan man også godt risikere at man får sin mad lidt forskudt af hinanden, da de prioriterer at maden serveres fuldstændig frisk. Jeg har dog aldrig prøvet at vente særlig længe, og nogle gange er der ingen tid imellem.
Wagamama er rimelig enkelt indrettet, og det er ikke sådan et sted med dug, levende lys og blomster på bordet. Den har i stedet en trendy indretning, og man kan virkelig mærke byens puls.

Jeg har taget lidt billeder af vores valg i fredags - se om det kan friste jer til et besøg. Det kommer selvfølgelig an på dine smagsløg, men jeg tror ikke du vil blive skuffet. :)

Billede 1: Wagamama udefra
Billede 2: Lækker drik med citron og limeblade fra Bottle Green
Billede 3: Ebi Katsu - Dybstegte rejer i pankorasp med chili og hvidløgssauce
Billede 4: Chicken Kare Lomen - Nudler i krydret suppe med kokosmælk, karry og citronsaft.
Billede 5: Teriyaki Steak Soba - Alltime favorite, som altid bestilles.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar