torsdag den 6. marts 2014

Argh pollenallergi!!

Jeg er simpelthen ved at blive sindssyg i øjeblikket på grund af al den pollen der er i luften (ligenu er det El). Min pollenallergi er noget jeg har fået indenfor de sidste 2-3 år, samtidig med at jeg har fået min stofskiftesygdom, og gud hvor jeg føler med dem der har haft det hele livet. :(

Jeg nyser konstant, og altid 4-6 gange i træk. Og det er altså ikke sådan nogle små nys, nej, de er så voldsomme at jeg nærmest tisser i bukserne hver gang. Så er min næse selvfølgelig stoppet, og mine øjne klør så det er helt vildt! Derudover klør ørerne, halsen og ganen. Dejligt.... ;)

Benadryl er prøvet og det virker ikke en disse. Ikke engang på de kløende øjne, så nu tror jeg at lægen skal kontaktes så jeg kan høre om der er noget jeg kan dryppe med.

Så nu glæder jeg mig bare til El-pollen forsvinder, men så passer det sikkert med at det er på det tidspunkt der kommer birk og græspollen. Gab mand det bliver en lang sommer! ;)

Aaaatjuuuu, aaaatjuuu og aaaatjuuuu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar