tirsdag den 13. november 2012

Jule Cupcakes

Forleden dag var jeg ude i Specialkøbmanden i Rødovre for at købe nogle nye bageting, og der så jeg en cupcake der simpelthen var så fin!
Så derfor måtte jeg da lige prøve at lave den selv, og her er resultatet. En julestjernecupcake! :D

Cupcake: Chokolade

Farver: Wilton kelly green, Wilton red (og guldstøv på toppen)

Tyl: Wilton leaf tyl nr: 366

Som i kan se på nedenstående billede, starter man med at lave bladene, hvorefter man bygger blomsten på.



Og så det endelige resultat. :) Perfekt til julehygge med arbejdet, veninder eller familie.





6 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de dog fine! Den tutorial gemmer jeg fluks! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Charlotte
      Tak skal du have. Ja gem den endelig til lidt julehygge :D

      Slet
  2. Du er simpelthen super dygtig! :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine :) lige sådanne jeg havde i tankerne at skulle lave :)
    Kig gerne med på min blog miekager.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hej Mie.
    Er med på en kigger, og synes det er nogle fine ting du laver!
    Et spørgsmål: Hvordan laver du bladene til julerosen? Er det en form, eller? Og hvad er de små hvide i toppen til sidst?
    Mvh Stine

    SvarSlet