mandag den 4. juni 2012

Fars dag

Jeg skylder måske at fortælle lidt om hvad jeg har tænkt mig at fylde min blog med. :)
Mad og bagværk, er noget jeg nyder at gå op i når der er tid til det. Eller selvfølgelig spiser jeg hver dag, men i kender nok til at det bestemt ikke er hver dag man har lyst til at fortælle om sine eskapader i køkkenet. Nogle gange går nemhed altså fremfor kreativitet når der står en lille en og hænger en rundt om benet og manden er taget afsted for at spille fodbold. Så når jeg laver noget spændende vil jeg blogge lidt om det.
Derudover kan jeg godt lide at være kreativ, specielt hækling går tiden meget med i øjeblikket, og desuden eeeelsker jeg loppemarkeder og gode fund.

Selvfølgelig vil jeg også skrive om hvad der rører sig i min hverdag som mor, kæreste og helt almindelig kvinde. :)

Men apropos hverdag, så er det jo fars dag imorgen. Jeg går egentligt ikke så meget op i det, men min kæreste har været så sød til at købe en morsdagsgave til mig fra Villads siden han blev født (altså siden Villads blev født, ikke kæresten ;), så jeg tænkte at det da også var en god lejlighed for at give lidt den anden vej også.
Så nu er den pakket ind, og der er skrevet sødt kort til.

Jeg tør ikke helt afsløre hvad der er i, hvis nu kæresten læser med, men jeg kan godt fortælle at jeg har købt  nogle "beklædningsgenstande" til ham. Det har han nemlig selv opdaget, da han forleden dag opdagede på netbanken at jeg havde været i en herretøjsforretning, selvom jeg skulle ud og købe sommertøj til mig selv. Ups. Så langt havde jeg ikke lige tænkt.
Nåh visse vasse - han har bare at blive glad for det alligevel ;)



God fars dag imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar