søndag den 10. juni 2012

Gode loppefund

Idag gik turen til et af de lokale loppemarkeder. Egentligt gik jeg efter sådan en scooter til Villads, men dem var der ingen af. Heldigvis var der dog nogle andre ting. :)
Jeg fik købt lidt andre ting til Villads, som i kan se på nedenstående billede. Træmosaikken og den med den hvide plade kan jeg huske fra dig jeg var barn, så dem var jeg simpelthen nødt til at købe. Læg i øvrigt mærke til at træmosaikken hedder "Bimbo mosaik". He he.
Nåh Villads er allerede vild med det, og det var en stor succes i forhold til at de gjorde at han sad pænt og legede mens vi kunne lave aftensmad. Det er altså dejligt. :)


Derudover faldt jeg over det her fad/bakke. Jeg ved ikke hvor den er fra, men fin synes jeg den er. :)
Nu har den fået plads på køkkenbordet, sammen med olierne.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar